Een paar dagen South

17 mei 2016 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Vandaag gaan we een paar dagen richting de Everglades. Dit is een tocht van ruim 300 km met een duur van bijna 4 uur. Bij de  Everglades willen we een tramtocht maken die ons door de everglades voert. Niet door het hele gebied want daar is het veel te groot voor maar door een klein gedeelte. Helaas gaat het regenen op de weg daar naar toe waardoor we er langer over doen en als we in de Everglades aankomen blijkt dat de tocht die we willen doen niet meer kan. We kijken even bij de airboten maar de tochten zijn moeilijk met z'n tweeën te doen. Buiten het feit dat een tocht per persoon al snel $45,- en aangezien we deze tocht al een keer gedaan hebben besluiten we dit niet te gaan doen. We rijden nog wel door om even rond te kijken en besluiten dan om naar Naples te rijden waar we gaan overnachten. Morgen zullen we teruggaan om de tocht te maken.

Het hotel waar we vannacht overnachten ligt aan een weg waar aan gewerkt wordt, niet tot een uur of vijf in de middag maar gewoon tot half twaalf 's avonds en dat is dus voor ons raam. Hopelijk kunnen we wel slapen vannacht.

1. DvdV:
    23 mei 2016
    Ja het is hier allemaal even anders dan we gewend zijn.