2e pinksterdag

16 mei 2016 - Winter Garden, Florida, Verenigde Staten

Vandaag hebben we net als gisteren niet veel in petto. We gaan koffie halen in Wintergarden. Ons vaste stekkie bij Axum. Dit is een tent waar enkele vaste krachten werken en met voor de rest met vrijwilligers. Al het geld wat over blijft na aftrek van kosten gaat veel geld naar een project in Ethiopië waar ze met het geld veel wezen en bedelaars helpen. Een leuke tent met lekkere koffie. Maar zoals in heel dit land is een kleine koffie al snel één derde liter. Niet erg als je dat gewend bent maar sommige mensen redden dat gewoon niet. Daarna bij Savoree een lekkere salade gegeten.

Op de terugweg gaan we nog langs bij een plaza. Dit is een plein met winkels. Dit is niet overdekt. Terwijl we in één vna de winkels zijn begint het behoorlijk te regenen. Tussen de buien door kunnen we de andere winkels bezoeken, maar het blijft de hele avond regenen. Anders dan in Nederland daalt de temperatuur niet na een regenbui maar wordt het weer lekker warm, gewwon weer 30 graden net als alle andere dagen dat we hier zijn.