boottocht

14 mei 2016 - Silver Springs, Verenigde Staten

Zaterdag besluiten we om naar Silver Springs te rijden. Een plaats waar je in het park een boottocht kan maken in een glasboot waar je onder water kan kijken. Een mooi idee maar toch een uurtje rijden. Maar dat geeft niet want het is ten slotte vakantie.

Daar aangekomen ziet het er best mooi uit maar toch blijkt de recessie ook zijn tol te betalen. Er zijn veel ruimtes waar voorheen winkels zaten gesloten en hier en daar treed het verval in. De tocht van een half uur is mooi maar de captain is moeilijk teverstaan waardoor we waarschijnlijk de helft gemisd hebben. Wel hebben we gehoord dat er enkele Jams Bond films hier zijn opgenomen en van 1 film staan de standbeelden nog in het water. Het was .moonraker. Maar ook Tarzan films zijn hier ook opgenomen. We maken na de boottocht nog een wandeling door het park en genieten van het mooie weer. Met de auto gaan we nog een keer terug naar de Village waar we wat eten en drinken voordat we weer terug rijden naar Clermont